ThinkInk_kaikki_voittajat


Kristiina Hannikainen278x140






Sisältömarkkinointi on matka toiminnan ytimeen

Mitä sisältömarkkinointi sisältää, mitä sen toteuttamisessa pitää ottaa huomioon,

ja miten onnistua? Aller Median Kristina Hännikäisen johdolla toteutettu Sisältömarkkinointi 2016 -tutkimus otti selvää VTS:n tuella.


> Lue lisää tutkimusraportista



vts_sirpa


Uutismedian uudet liiketoimintamallit Pohjoismaissa 

Sanomalehtikustantajien yhteinen haaste on toiminnan kannattavuus. Samaan aikaan, kun perinteinen liiketoiminta supistuu, on investoitava uusia tuloja tuottavien palveluiden kehittämiseen.


> Lue lisää tutkimusraportista


Tanja_Aitamurto_etusivu


Joukkoäly avoimessa journalismissa 

Yhteiskuntatieteiden tohtori Tanja Aitamurron väitöskirja “Collective Intelligence in Open Journalism: Power, Knowledge and Value” on saanut International Communication Associationin (ICA) väitöskirjapalkinnon. 


> Lue lisää tutkimusraportista


Poutapilvi web design - P4 - julkaisujärjestelmä